Welcome, visitor! [ Register | LoginRSS Feed






Yaşadıklarımın en iyisiydi

| Genel | 14 Mart 2019

Ben Sevda, azgınlığı sonuna kadar yaşayıp boşalmaya hazır mısın?
Telefon Numaram: 00237 8000 973

Selamlar herkese. Ben melis. Sizlere burada yaşadığım en çılgınca deneyimi anlatacağım. Buraya yazmakta bi çılgınlık sayılır ama ne de olsa anonimim. Neyse yaşım 20 1.69 boyum var ve 47 kiloyum. Fiziğimin iyi olduğunu düşünüyorum sporumu düzenli ve sık sık yapıyorum o yüzden. Kumral açık tenli biriyim. Bu olaylarda bahsi geçen iki kişi daha var ve onlar da kardeş. Belki saçma gelecek ama öyle. En yakın arkadaşım selen ve kardeşi sedat. Selen 1.74 boyunda ve 51 kilo. Esmer buğday tenli şahsımca oldukça güzel bir kız. Sedat ise 18 yaşında ince uzun 1.90 nı geçik boyu vardı belkide hatırlamıyorum tam olarak boyunu kilosunu. Bence bu kadar betim yeter. Günün başında selenim ailesi şehirdışına çıkmıştı ve evde sıkıldığını söyledi ve bende onlarda kalmak için 2 günlüğüne gitmiştim. Aynı zaman da sedat da vardı. Sabahtan gitmiştim ve akşama doğru oda da sıkıntıdan patlamıştık. Macera arıyorduk biraz eğlenmelik. Aklımıza c2 indirip biraz takılmak geldi. Connected bileniniz vardır belki ama bilmeyen için söyleyim anonim olarak birileriyle konuşuyorsunuz mesajlaşıyorsunuz. İndirdik bir hesap açtık ve yazan çok olsun diye biraz seksi fotoğraflarımı koyduk. Hesabı kendi adımla açmıştım. Çok geçmeden çok fazla insan yazmaya başlamıştı. Ama çoğu sanal seks için veya bir sürü sapıkça nedenlerden dolayı yazıyordu. Direkt sikini çekip atan dahi vardı. Neyse biz selen ile 3-4 kişi seçip onlarla konuştuk. Hepside bir zaman sonra fotoğraf istedi video istedi hepsi sanal yapmak amacıyla ordalardı. Düşününce bizim için problem yok ne olacak ki dedik ve biraz bizde olaya girdik. Birkaç kişiyle sanal yaptık ve ikimizde biraz kendimize gelmiştik azmıştık. Konuşmalar bayınca selenle biraz oynaşmaya başladık. Birbirimizi iyice azdırdık ve ikimizinde aklından geçen şey aynıydı. Bir erkek olsa da şuan rahatlasak. Sonradan benim aklıma ilk gelen kişi sedat oldu. Selene söyledim ve saçmalıyosun dedi. Biraz zorladım ne olacak çocuğun olacak sanki ondan dedim. Yeterince de korunuyorduk zaten. Utanırım falan dedi ama ikna ettim sonunda. Hemen bir plan yaptık. Gidip selen böyle birşey söyleyemezdi ama ufak tefek kurgularla halledebilirdik. Odadan çıkıp sedatı izledik biraz. Tuvalete kalktığı anda saklandık. Sonrasında o tuvaletteyken ben ansızın içeri girdim. Plan buydu. Girince çocuk biraz panikledi ben pardon pardon dedim ama çıkmadım hemen. O hemen toparlandı tam kapıdan çıkarken sedat tuvalet kağıdı getirirmisin bana yetmez gibi bu dedim. Tamam dedi getirdi ama ben o sırada klozete oturmuştum ve yanıma kadar getirttim sedatı. Tam gidedekken beklesene bir dakika dedim. Az önce çat kapı girdiğim için özür dilerim falan dedim. Önemli değil dedi heyecanlandı biraz. Bende biraz daha üstüne gittim artık aklıma birşey gelmiyordu. Ufaklığı korkuttum herhalde dedim. Sedat da yok bence sevinmiştir dedi güldü. Uzatmayıp göstersene yaa dedim. O da anlamadı başta saçmalama falan dedi. Bende ne olacak be allah allah dedin. Ablam içerde sakata bağlarız gerek yok dedi. Bende ablandan birşey olmaz sanki kendisi az kaşar dedim. Yanına gitti hadi hadi sen göstermessen ben indiricem bak dedim. Cevap vermedi. Yaa utanılacak ne var bunda dedim eşofmanını indiriverdim. Kaskatı kesildi sedat. Yumuşasın diye dudaklarına atladım elimi de sikine attım boxerinin içinden. Yavaştan memlerimi götümü ellemeye başladı. Yalıyacakmısın dedi bana. Bende istersen dedim. Klozetin kapağını kapatıp oturdu ve bende boxerini çıkarıp sikini ağzıma aldım. Hali hazırda bizi dinlemekte olan selen kapıdan girdi. Napıyonuz siz acaba dedi. Sedat heyecandan ne diyeceğini bilemedi kalktı direkt. Bende oturttum onu tekrar. Selene ne var bişey yapmıyoruz dedim gel sen de dedim. Kurgudan kavga ediyorduk. Kardeşim olduğunu biliyosun deme dedi selen. Bende ne olacak çocuk yapacan sanki falan dedi. Sedat hiç ses çıkarmıyordu. Selen de birşey demiyordu artık. Tıkanmıştık. Bende sedat için de bence sıkıntı olmaz dedim gel hadi selen naz yapma dedim. Biraz bekledikten sonra geldi ve planı tamamladık. Selen de yalamaya başladı. Sedat 5 dakika içinden bize dayanamayıp kalkıp lavaboya boşaldı. Sonra odaya gittik. Ve selen ile birbirmizi soyduk. Sedat ablasına hayran bakıyordu. Sedat da açılmıştı. Kolumdan aldı beni ve yatağa domalttı. Sikini içime yavaşça soktu. Çocuğun siki küçük falan değildi ilklerde acıyı hissettim. Sedat beni sikerken selen de karşıma geçmiş amcığını parmaklıyordu. 2-3 dakika sonra selen bende sıra dedi. Ben çekildim ve selen sedatın üstüne çıktı. Sedat selenin altındayken bende seleni gazlıyordum. Kardeşinin yarrağı içinde şuan pata küte sikiyor seni falan diyordum. Biraz pisleşmiştim. Birazdan selen indi ve ben kucağına çıktım ve içime alıp öne doğru yattım. Selen arkadan götümü tokatlıyordu. Bir taraftan parmağını göt deliğime sokuyordu. Ben kendimden geçtim 3-4 dakika içinde ve sularım akmaya başladı. Çok geçmeden de titreyerek kendimi saldım sedatın üstüne. İlk defa bu kadar kısa sürede boşaldım ve benim inlemelerim çığlıklarım üstüne sedat içime sıcak sıcak boşalttı ne varsa. Bitap bir halde yatağa doğru kaydım. Selen sedatın sikinş tekrar kaldırmak için yalamaya başladı. Tekrar dimdik olduktan sonra yandan yavaş yavaş sikmeye başadı sedat seleni. Bende yavaştan selenin yanına gidip dudaklarına yapıştım. Böyle biraz siktikten sonra seleni domalttı tekrar kendisi ayağa kalkıp tekrar girdi. Sedat 18 yaşında olmasına rağmen şimdiye kadar girdiğim ilişkilerden beni en çok tatmin edebilen insandı. Belki de selen de ben de uzun zamandır seks yapmadığımız için öyle olmuştue bilyorum ama o pozisyonun sonunda selende boşaldı ve kendini bıraktı o da. En son artım bana geldi ve ben sırt üstü yatarken bacaklarımı açıp içime girdi. Seri bir şekilde sikerken çıkarıp amımın üstüne doğru boşaldı son kez. 3 kez boşalmıştı. O gece hepimiz yorgun düştük ve anında uykumuza kavuştuk oda da. Sabah uyandığımızda hepimiz çıplağız kokuşmuşuz ama hala azgınız. O gün sabahtan akşama kadar mola vere vere tadını çıkara çıkara onlarca fanteziyle birlikte sikiştik. Hayatım da yaşadığım en güzel deneyimdi diyebilirim. Teşekkürler okuyup zaman ayırdığınız için

Ben Gizem, boğalar gibi azdıra azdıra boşaltmamı ister misin?
Telefon Numaram: 00237 8000 956

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

  • Eniştem Ablamın Yanında Beni De Becerdi

    by on 16 Ocak 2019 - 0 Comments

    Slm sex hikayeleri ve porno hikayeleri okurları. Ben 19 yaşındaydım. bebek gibiydim. ablamın yatak odasında aynanın karşısındaydım. kadın parfümü sıkmış, abla...

  • Liseli Kıza analdan Girmeyen Kalmamış

    by on 12 Şubat 2019 - 0 Comments

    Memlekete geldiğimde herkes üzgündü, özellikle ablam… Eniştem askeri törenle toprağa verildi. Ablama baş sağlığı diledim ve ertesi gün Diyarbakır’a döndüm. Y...

  • Eceyi Sert Siktim

    by on 21 Şubat 2019 - 0 Comments

    Geçen yaz başımdan geçen bir olay. o zaman 19 yaşında idim. ece de benden 1 yaş ufak ama sarışın mavi gözlü bir afetti. hep onu sikmek istiyordum, bize her ge...

  • Yaşadıklarımın en iyisiydi

    by on 14 Mart 2019 - 0 Comments

    Selamlar herkese. Ben melis. Sizlere burada yaşadığım en çılgınca deneyimi anlatacağım. Buraya yazmakta bi çılgınlık sayılır ama ne de olsa anonimim. Neyse ...

  • Azgın dul annemi arkadaşım idare ediyor

    by on 23 Mart 2019 - 0 Comments

    Merhaba aile içi sex hikayeleri tutkunları. Merhaba ben Hüseyin, 21 yaşındayım. Size 2 sene önce yani 19 yaşımdayken başımdan geçen olayı anlatmak istiyorum. ...